• En
  • ساعت : ۹:۲۷:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 97
  • کد خبر : ۱۶۳۴۶۰
    /  2
مدیر كل در شورای اداری : مدیریت زمان از لحظه قبول مرسوله تا توزیع آن حرف اول را دركیفیت خدمات پستی می زند
دومین جلسه شورای اداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیر کل در شورای اداری :

مدیریت زمان از لحظه قبول مرسوله تا توزیع آن حرف اول را درکیفیت خدمات پستی می زند                      

دومین جلسه شورای اداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومی پست کرمانشاه در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت99دومسن جلسه شورای اداری با حضور حمیدرضا فتاح مدیر کل،معاونین،روسای ادارات و کارشناسان ستادی و اجرائی و روسای ادارات تابعه استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فتاح با اشاره به ادامه بیماری کرونا بر رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

مدیر کل با بیان این موضوع که از اسفند ماه98ترافیک بسته و امانات به دلیل شیوع کرونا از رشد صد در صدی برخوردار بوده  گفت:همکاران در شبکه پستی و در استان به خوبی از عهده توزیع این محمولات برآمده اند کما اینکه مدیر عامل شرکت و وزیر ارتباطات از تلاشهای همکاران تقدیر کرده اند.

وی با بیان این موضوع که ضریب تعادل در سال گذشته s 52درصد است افزود: در پست بعنوان یک بنگاه اقتصادی افزایش هزینه ها نسبت به درآمد قابل قبول نیست و باید در سال جاری برای جبران این اختلاف برنامه داشته باشیم و سهم هر واحد را از درآمد،هزینه و پیش بینی لحاظ کنیم.

مدیر کل تقویت خدمات باجه ای ،تقویت خدمات قراردادی ،بخش بندی بازار و خروج آن از حالت نظارتی صرف و ابلاغ پیش بینی به واحد ها،برنامه ریزی در بازار بر اساس شرایط موجود را از محورهای اصلی پست استان برای رشد درآمد و ترافیک عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از ارزیابی دوره ای را شناسائی نقاط ضعف و قوت ،شناسائی مشکلات و ارتقاء کیفیت خدمات عنوان کرد و از روسای ادارات خواست با توجه به شرایط موجود از منابع و امکانات بصورت بهبنه استفاده کنند .

فتاح مدیریت زمان را در امور پستی و خدمات رسانی حائز اهمیت دانست و بیان داشت: انجام تعهدات زمانی در کسب امتیاز مدت سیر و توزیع مرسولات شاخص اصلی است.

مدیر کل در حوزه هزینه ها گفت: در همه جوانب و امور باید صرفه جوئی مد نظر قرار گیرد و ادامه داد:برگزاری جلسات صرفه جوئی وبازنگری در استفاده از بخش های خصوصی به نحوی که مشکلی در عملیات پستی بوجود نیاید باید اجرا گردد.

ایشان در بحث کیفیت گفت :ما در این حوزه دو موضوع داریم یکی کیفیت از نگاه مشتری که ربطی به ارزیابی ها ندارد و در واقع احساس رضایتی ا ست که به مشتری دست می دهد و سرعت و سلامت مرسوله در صدر آن قرار دارد و در واقع کیفیت زمانی معنی دارد که مشتری به رضایت کامل رسیده باشد و دیگری ارزیابی و اقداماتی است که بایستی برای رسیدن به کیفیت انجام دهیم و وظیفه اصلی شرکت است .

فتاح در وقت گذاری در انجام وظایف کاری تاکید و بیان کرد:با شیوه های سنتی نمی توان شرایط کاری جدید را انجام داد و باید با مهندسی مجدد فرآیند ها را مورد بازنگری قرار داد .

مدیر کل گفت:ارزیابی طرح pfpباید بصورت روزانه انجام گیردو روسای مستقیم موزعین وکلیه واحد هایی که در این ارزیابی دخیلند باید به درستی این ارزیابی را انجام دهند و از اظهار نظر هائی که مبنای واقعی ندارند بپرهیزند.

وی از روسای ادارات خواست که در بحث جی نف اطلاعات خود را بر اساس آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه کامل کنند و در کار گروه های شهرستانی که بزودی اجرائی میشوند و پست هم بعنوان دبیر و عضو اصلی معرفی میشود شرکت داشته باشند.

  فتاح از روسای ادارات خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به تسویه حساب مطالبات،کرایه در مقصد و خرید های اینترنتی اقدام کنند.

رحیمی معاون پشتیبانی بر انجام بخشنامه صرفه جوئی،ارسال بموقع اضافه کار،کنترل تردد کارکنان و ثبت مرخصی های روزانه و ساعتی آنها،ارزیابی پی اف پی ،ارسال امتیازات ستاپ،پیگیری وصول مطالبات تاکید کرد.

خادمی معاون فنی بر اجرای بخش بندی بازار،تسویه حساب های خریدهای اینترنتی و کرایه در مقصد،اطلاع رسانی های ارزیابی پی اف پی به موزعین،تعیین تکلیف مرسولات بلا تکلیف،کنترل سیم کارت های برگشتی،نظارت بر کار موزعین شرکتی،کنترل سیستم رهیاب وراه اندازی باجه معطله خرید اینترنتی تاکید کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    اداره کل پست استان کرمانشاه-خیابان شریعتی- نرسیده به میدان لشکر

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/03/01 11:28
    V5.5.5.0