• En
  • ساعت : ۱۰:۲۵:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 363
  • کد خبر : ۱۷۰۱۰۵
    /  3
فتاح در جلسه شورای اداری: مهمترین وظیفه ای كه داریم جلب رضایت مشتری با خدمات با كیفیت است
اولین جلسه شورای اداری در سال1400 در محل اداره کل پست استان کرمانشاه تشکیل شد.

فتاح در جلسه شورای اداری:

مهمترین وظیفه ای که داریم جلب رضایت مشتری با خدمات با کیفیت است

اولین جلسه شورای اداری در سال1400 در محل اداره کل پست استان کرمانشاه تشکیل شد.

بنا گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان کرمانشاه در تاریخ هجدهم فروردین1400 اولین جلسه شورای اداری در سال1400با حضور حمیدرضا فتاح مدیر کل ،معاونین ،روسا و کارشناسان واحد های ستادی و اجرائی و ادارات پست شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد.

فتاح ضمن  تبریک سال نو از فعالیت ها و تلاش های همکاران در سال گذشته تقدیر کرد و مراتب تقدیر و تشکر وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست را از پست استان ابلاغ کرد.

مدیر کل در ادامه موضوعات مطرح شده در جلسه سراسری مدیران در سال جدید با مسئولین شرکت را با موضوعات ذیل ارائه کرد:

لزوم ایجاد زیر ساخت ها و مرکز مکانیزه خلیج فارس،هوشمند سازی استانهای بالای ده هزار مرسوله،به کار گیری ترولی ها در مبادلات پستی،تجهیز ناوگان شهری با خرید400دستگاه وانت،تصویب ساختار سازمانی جدید،در دستور کار قرار گرفتن رفاهیات کارکنان،تاکید بر جلوگیری ازرسوب مرسولات،بازنگری در قراردادها و افزایش قیمت ها و تعرفه ها ،انعقاد قراردادها به صورت پیشتاز و ویژه،توجه ویژه به پست لجستیک،استفاده موزعین از تجهیزات و لباس های تحویلی جدید،نظارت مستمر بر حوزه های اجرائی در همه ابعاد،توسعه و به روز نمودن باجه ها

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان در شاخص های درآمد،ترافیک ،کیفیت و هزینه در سال99رشد درآمد و ترافیک را در خدمات باجه ای قابل قبول عنوان کرد و در خصوص خدمات قراردادی نیاز به تلاش بیشتری دانست.

فتاح رعایت مقررات و دستورالعمل های مرسولات خارج از اندازه را از مشکلات برخی از واحد ها عنوان کرد و خواستار کنترل و نظارت بیشتر در این خصوص شد.

مدیر کل بر فعالیت بیشتر بازاریابی تاکید کرد و اجرای قراردادهای تعمیمی و انعقاد قراردادهای جدید را از اصول اولیه ارتقاء عملکرد خدمات قراردادی پست استان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:هر هزینه ای که انجام میشود باید با ایجاد یک درآمد جدید سعی به رفع هزینه ایجاد شده نمود و فکر همه ما باید این باشد که درآمد ها را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم.

فتاح امیتاز پست در مقابل اپراتورها را کیفیت خدمات،زیرساخت ها و شبکه مویرگی توزیع عنوان نمود.

مدیر کل افزود: مهمترین وظیفه ما جلب رضایت مشتریان است و باید همواره کیفیت خدمات و دقت ،سرعت و اطمینان بعنوان یک شعار قدیمی در پست را مد نظر قرار دهیم.

وی حضور پست در عرصه های اقتصادی،تجارت الکترونیک و دیجیتال ،حمل و نقل گسترده برای مشارکت و تحقق شعار سال1400تاثیر گذار ارزیابی کرد.

فتاح برنامه ها و اهداف پست استان در سال جدید را شامل:حضور در بازار روستا با تعریف روستاهای هدف، اجرای سکوی تجارت الکترونیک بصورت عملی،توسعه باجه های قبول،انجام امور قبول توسط نمایندگی های روستائی،تدوین یک برنامه مدون برای بازاریابی،استفاده گسترده تر از کد پستی در بخش خدمات،توجه به ارائه خدمات در فضای دیجیتال و تبدیل آن به مرسوله فیزیکی عنوان کرد و از معاونین و همه مسئولین ادارات و کارشناسان خواست در اجرائی کردن این برنامه ها اقدام نمایند.

مدیر کل جایگاه پست را در فضای دیجیتال مهم و تاثیر گذار دانست و گفت :شرکت هائی که نه چندان بزرگ هستند در این فضا ها وارد شده اند و با سرعت خدمات و نیازهای مخاطبین خود را برآورده می کنند بنابر این ما هم باید خدمات خود را با این فضاها منطبق کنیم فتاح تعامل و هم افزائی با استارت آپ ها را از راهکارهای اصلی بهره گیری از فضای دیجیتال عنوان کرد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    اداره کل پست استان کرمانشاه-خیابان شریعتی- نرسیده به میدان لشکر

    آخرین بروزرسانی سایت : 1400/02/04 09:52
    V5.5.5.0